torsdag, desember 27, 2007

Juleferie

Når jeg har ferie gjør jeg ting jeg liker, og ikke får tid til så ofte til vanlig. Så i går sydde jeg 2 nålebrev, noe jeg virkelig trenger til nålene mine. De har nemlig en lei tendens til og stikke seg bort når jeg trenger dem *nikke*
Her er et lukket, og som dere ser, så mangler jeg en trykk-knapp. Den kommer senere.
Når symaskina først var fremme så sydde jeg like godt ei julestjerne til minstemann.
Ble likegodt 3 slike tilsammen.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med øynene ennå, får se hva jeg kan klekke ut....
Ei stjerne kommer skjelden alene, så her 12 til.
Tenkte at alle skulle få en knapp hver på midten, men de må jeg kjøpe først.

Og til slutt vil jeg vise dere den flotte pakken jeg fikk fra Lillesnella til jul.
Jeg ble helt målløs.
4 nøster smart, ei hekla lu, ei kjempefin bok og et koselig kort.
Tusen millioner takk Lillesnella.
Jeg har allerede klipt ut og lagt alt til rette for og sy flere ting inni boka de nærmeste dagene. Så bare følg med.....

2 Comments:

At 12:46 a.m., Blogger Siddis back home said...

Oi, her har du laget mye fint!! Nå vet jeg at du trenger knapper også, hi, hi.... ha en fin søndag!

 
At 11:40 p.m., Blogger Fru Dart said...

Du er jammen produktin når du setter i gang. Nålebrevene var kjempelure. Lager så mye lurt og nyttig du. Ønsker dere et riktig godt nyttår. Klem.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!