onsdag, april 30, 2008

Bølger...

Jeg har fått flere hint om at jeg oppdaterer bloggen min alt for sjelden.
Men tiden strekker rett og slett ikke til til mer.
Men som et lite plaster på såret skal jeg vise dere hva jeg holder på med nå for tiden.

For en stund siden hekla jeg et teppe til lillebror.
Og siden har pappan vært misunnelig.

Her er teppet til lillebror

Og da var det bare og starte på et til pappan også. Men pappan var dårlig til og komme med ønsker hvordan dette koseteppe skulle se ut, derfor drøyde det litt ut i tid. Jeg har vært i tenkeboksen og vurdert både oldemorruter og andre ruter, men til slutt ble jeg enig med meg selv. Vi trenger en skikkelig fargeklatt og ha i sofaen (kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til og kaste de hvite, kjøpte pleddene). Eneste kravet var at det må bli stor nok *puh*

Her ser dere den spede begynnelsen....

Det har sikkert rukket og blitt høst før pleddet nærmer seg 2 meter....

1 Comments:

At 8:04 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg.
Klem fra Ronille

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!