onsdag, april 23, 2008

Flere omslagskjoler og litt til...

Endelig fikk jeg tid til og sy litt igjen.
Disse kjolene har vært ferdig sydd lenge, men tiden strekker ikke til.
Bildene ble så som så, sola holdt på og gå ned og skyggene begynte og bli lange....
Knallgrønn pippikjole som roper på våren
Noen detaljer
Den andre siden ble joooosa med grønne hjerter.
*
Den neste er i det mest romantiske stoffet jeg har sett på lenge.
Grudde meg nesten for og klippe i det.
Kommer ikke helt til sin rett p.g.a lyset, men jeg synes denne er bedårende.

Detaljer
Den andre siden er hvit, men tynne striper i stoffet. Her skulle jeg helt klart ha tatt et detaljbilde.....
*
Så vil jeg vise fram den fine blomsten jeg fikk på døra her om dagen
Nyyydelig!
Et lite utsnitt
*
Og dette bildet taler vel for seg selv.....

5 Comments:

At 5:47 a.m., Blogger Unknown said...

Så søte kjoler du har sydd, flotte var dem :-)
Heldige du som har fått slike vakkre blomstrer også.
Ha en fin torsdag :=)

 
At 6:12 p.m., Blogger Marit Johanne said...

Så fine disse kjolene var. Virkelig søte. Og en herlig gutt med tann! Velkommen innom min blogg også, min heter Marits hobbbyblogg!

 
At 7:09 p.m., Anonymous Anonym said...

Så var nok ei uke over og det er snart helg. Eg er på min ukentlige God Helg bloggbesøktur, og ønsker deg ei fin helg.
Klem fra Ronille

 
At 10:18 p.m., Blogger Saria said...

Så utrolig søte kjoler du syr! Ha en fin helg :)

 
At 8:59 a.m., Blogger Margrethe said...

Kjempesøte kjoler! Blomstene var rålekre, slike dekorasjoner er bare så flotte!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!