tirsdag, mai 06, 2008

Fryser i-pod`er?

Jeg har fått meg i-pod hos kjæresten min!
Og det er noe jeg virkelig trenger. Alle som kjenner meg vet at jeg drar aldri noe sted uten musikk. Men, jeg syntes at den så litt kald ut....
Jeg lar bildene tale for seg selv:



Ikke alle i-pod`er som kan skryte av hjemmesnekra genser.
Mannen min syntes værtfall ikke det var nødvendig *fnis*
Mønsteret fant jeg inni mitt eget hode mens jeg strikka den.
Garn: Østlandsgarn (bare en liten rest)
Pinner: 3,5 tror jeg

21 Comments:

At 10:04 a.m., Anonymous Anonym said...

Åååå!! Det er den stiligste I-pod-varmeren jeg har sett i manns minne:-o:-D!!!

Du er søren ta meg smart altså!!!
Fikk skikkelig lyst til å prøve en mobiltelefongenser her;-D

 
At 10:21 a.m., Blogger Niko said...

Tullsjur. Ullgenser til en I-pod
Den er artig.

 
At 10:30 a.m., Blogger PerJorun said...

Den var dritkul!!! Du er et geni!!

 
At 10:55 a.m., Anonymous Anonym said...

Herlig I-pod varmer, og herlig fantsi du har. :-) Masse flott i bloggen din, har vært innom deg en god stund nå!
Saga.

 
At 11:28 a.m., Blogger madebyjulia said...

Guri malla såååå kul:)

 
At 12:27 p.m., Blogger Unknown said...

Så stilig den er...
Ha en fin kreativ uke :-)

 
At 3:25 p.m., Blogger Quiltemarerittet said...

kjempetøff! Legg ut mønster da vel!

 
At 5:19 p.m., Anonymous Anonym said...

Kanonsøt! Og batteriet i ipoden liker å holde seg temperert, så det er ikke bare jåleri heller!

 
At 8:35 a.m., Anonymous Anonym said...

Så artig! Tøft at det var en genser i stedet for en kjedelig lomme.

 
At 8:39 p.m., Blogger Wenche said...

Den var stilig!

 
At 5:21 p.m., Blogger amylin said...

Så tøff ipod-varmer, da. Veldig fint det Spiderman-teppet ditt også. Har vurdert det til minsten. Jeg holder også på med bølgeteppet og jeg startet for et år siden og er fortsatt bare halvveis. Fine og spreke farger du har valgt. Ha en fin pinse.

 
At 10:56 p.m., Blogger Monica said...

Denne var jo råkul, artig =)

 
At 11:04 a.m., Blogger Fru Dart said...

Kjempekul den da. Klart i-poden må ha genser. Skulle da bare mangle her i det kalde nord ;-) Ønsker deg en fortsatt flott pinse :-)

 
At 8:18 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann. Er litt seint ute med å ønske deg God Helg- og Pinse. Men dei siste dagane har vore så fine at eg har stort sett vore ute og lite ved datan :) Men i dag er det grått og regn, så da passer det bra med ei bloggbesøkrunde. Gratulerer med ipoden :)
Klem fra Ronille

 
At 2:14 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin 17.mai helg. Eg og mannen min reiser på hytta :)
Klem fra Ronille

 
At 4:00 p.m., Blogger Monstermønster said...

Tihi, stilig med minigenser! Enig med en av de forrige at det var kulere med genser enn lomme.

 
At 10:10 p.m., Anonymous Anonym said...

Hihi, den var kjempe morsom. Ordentlig kul i-podvarmer, det der :)

 
At 8:33 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann. Ja så var atter ei veke over og det går mot helg :) Eg er ute på mi ukentlige bloggbesøkrunde for å ønske deg ei god helg.
Klem fra Ronille

 
At 10:31 a.m., Blogger Marit Johanne said...

Herlig! Den morsomste ipodvarmer jeg har sett. :):)

 
At 11:50 a.m., Blogger Margrethe said...

Kjempestilig! Du har blitt tag'et av meg :)

 
At 9:49 p.m., Anonymous Anonym said...

Nej,men så supersöt liten sak :-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!