mandag, august 25, 2008

Awarder og litt anna

Jeg har fått flere awarder i den siste tiden. Tusen takk til alle sammen som tenker på meg.
Jeg vil gjerne gi dem videre til flere gode hobbyvenner der ute i hobbyverdenen.
Men etterhvert har vel de fleste fått disse flotte awardene, så jeg gjør det enkelt:
Awarder til alle som er innom på besøk i bloggen min. Værsegod!
*
Ellers så har jeg vært i Trøndelagen en tur og hilst på slekta.
Rettere sagt så var jeg på slektstreff på Fremo Gård på Ler.
Og det var kjempegøy!
Og heldigvis er vi så heldige at mamma og pappa har ei lita hytte på stedet, slik at vi har et lite krypinn når vi er der.
Og siden vi var så få fikk alle sammen litt plass å rutte på.
Jepp, der er vi 12 stk i tallet pluss 2 hunder (Mitzi var ikke med da bilde ble tatt).
Ja, som dere ser, så er det de største hyttepalasset i mils omkredts, uten strøm, innlagt vann men med utedo og egen kokk ("e d nånn som e soiltin? nei væll, æ har no t mat læll æ!" sitat mamma)
Og siden resten av bildene fra treffet ikke egner seg på trykk (ja ostkake og røvin e kjæmpegått! Heilt sant!!!)
Så får dere kose dere med dette stemningsbildet.
Ser du månin onkel Bjørn?

4 Comments:

At 7:57 p.m., Anonymous Anonym said...

Takk for månebilde
No ser eg att det var
måneformørkelse.
Mvh
Bjørn

 
At 8:29 a.m., Blogger Marit said...

Versego sjonkel ;)

 
At 5:17 p.m., Anonymous Anonym said...

men sangen har ikkje hørt
enda.

 
At 2:46 p.m., Blogger Marit said...

? sang

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!